- AutorIn
- Alan Zollman
- Titel
- The Use of Graphic Organizers to Improve Student and Teachers Problem-Solving Skills and Abilities
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83221
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 381 - 384
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Problemlösen, Graphikorganiser, erweiterte Rückmeldung, four-corners-and-a-diamond, mathematische Leistung
- Freie Schlagwörter (EN)
- Problem solving, graphic organizer, extended response, four-corners-and-a-diamond, mathematics achievement
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83221
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis