- AutorIn
- Noor Azlan Ahmad Zanzali
- Abdul Halim Abdullah
- Norulhuda Ismail
- Aziz Nordin
- Johari Surif
- Titel
- Comprehensive indicators of mathematics understanding among secondary school students
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83216
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 377 - 380
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Leistung, Mathematik-Lehrplan, Bewertung, Indikatoren, Verständnis
- Freie Schlagwörter (EN)
- achievement, mathematics curriculum, assessment, indicators, understanding
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83216
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis