- AutorIn
- Arla Westenskow
- Titel
- Comparing the Use of Virtual Manipulatives and Physical Manipulatives in Equivalent Fraction Intervention Instruction
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83198
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 370 - 375
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Intervention, RTI, Reaktion auf das Eingreifen
- Freie Schlagwörter (EN)
- Intervention, RTI, Response to Intervention
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83198
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis