- AutorIn
- Ariana-Stanca Vacaretu
- Titel
- Teaching and learning high school mathematics through an interdisciplinary approach
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83141
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 340 - 345
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- innovative und kreative Ideen zum Unterrichten der Mathematik, fächerübergreifender Ansatz im Mathematik Unterricht, Unterrichtspraxis, Forschungsprojekt – Einsatz
- Freie Schlagwörter (EN)
- Innovative and Creative Math Teaching iIdeas, Cross-Curricular Approach in Teaching Math, Classroom Practices, Action Research Project
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83141
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis