- AutorIn
- William R. Speer
- Titel
- Creating Desirable Difficulties to Enhance Mathematics Learning
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83097
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 316 - 321
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Erkennen, Denken, Pädagogik, Unterricht, Motivation, Problemlösung, Kreativität, Begabung, Mathematik
- Freie Schlagwörter (EN)
- cognition, reasoning, pedagogy, instruction, motivation, problem solving, creativity, gifted, mathematics
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83097
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis