- AutorIn
- Tom Penlington
- Titel
- Exploring the challenges of teachers'' and learners'' understanding of solution strategies using whole numbers
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82975
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 270 - 275
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- compterorientierte Sprechgeläufigkeit, Algorithmus, problemzentrierter Zugang, Lösungsstrategien, Problemlösen
- Freie Schlagwörter (EN)
- computational fluency, algorithm, problem-centred approach, solution strategies, problem solving
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82975
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis