- AutorIn
- Peter Pausigere
- Titel
- CHALLENGES AND POSSIBILITIES IN EMERGENCY EDUCATION: INSIGHTS FOR MATHS TEACHING AND LEARNING AT A JOHANNESBURG REFUGEE SCHOOL
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82956
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 261 - 266
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- direktes Unterrichtsmodell (DIM), Not-Ausbildung, Flüchtlinge, Migranten, Zentrale Methodistische Kirche (CMC)
- Freie Schlagwörter (EN)
- : Direct Instructional Model (DIM), emergency education, refugees, migrants, Central Methodist Church (CMC)
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82956
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis