- AutorIn
- Sheila N. Matoti
- Karen E. Junqueira
- Titel
- Assessing the teaching efficacy beliefs of teacher trainees
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82870
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 223 - 228
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Selbstwirksamkeit, Unterrichten, Schüler-Engagement, Unterrichtsstrategien, Klassenraum-Management
- Freie Schlagwörter (EN)
- Self-efficacy, Teaching, Student engagement, Instructional strategies, Classroom management
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82870
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 19.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis