- AutorIn
- Genoveva Levi
- Eduardo Ramos
- Titel
- MATHEMATICAL COMPETENCE ASSESMENT OF A LARGE GROUPS OF STUDENTS IN A DISTANCE EDUCATION SYSTEM
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82663
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 193 - 198
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Mathematische Kompetenz, Evaluierung, Bewertungs-Systeme, Fernstudium
- Freie Schlagwörter (EN)
- Mathematical competence, evaluation, Assessment systems, Distance Education
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82663
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 16.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis