- AutorIn
- Virginia Keen
- Titel
- Transforming Instruction and Assessment Using Student-created Video
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82622
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 180
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Bildung, Mathematik, Bewertung, Video, Projekt-basiertes Lernen, Multimedia
- Freie Schlagwörter (EN)
- education, mathematics, assessment, video, project-based learning, multimedia
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82622
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 16.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis