- AutorIn
- Gail Burrill
- Titel
- Mathematical Practices and the Role of Interactive Dynamic Technology
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82412
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 68 - 73
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Mathematische Verfahren, Allgemeine zentrale staatliche Standards in Mathematik, Aktion Folge Prinzip, Dynamische interaktive Technologie
- Freie Schlagwörter (EN)
- Mathematical practices, Common Core State Standards in Mathematics, Action Consequence Principle, Dynamic interactive technology
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82412
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 06.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis