- AutorIn
- P. Biccard
- D. C. J. Wessels
- Titel
- Problem-centred teaching and modelling as bridges to the 21st century in primary school mathematics classrooms
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82321
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 28 - 33
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Gruppenproblem lösen, Modellieren eines Unterrichts im 21ten Jahrhundert, problemzentriertes Lernen, Schüler der Grundschule, Anpassungsvermögen und Flexibilität
- Freie Schlagwörter (EN)
- Group problem solving; modelling for 21st C classrooms; problem-centred learning; primary school students; adaptability and flexibility
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82321
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 15.02.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis