- AutorIn
- Lyn Webb
- Sarah Bansilal
- Angela James
- Herbert Khuzwayo
- Busisiwe Goba
- Titel
- An Investigation into the design of Advanced Certificates in Education on Mathematical Literacy teachers in KwaZuluNatal
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83171
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 359 - 363
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Weiterführender Ausbildungsnachweis, Mathematische Begriffe, berufliche Entwicklung, Curriculum, Lehrinhalt, pädagogisches Wissen, pädagogische Kenntnisse
- Freie Schlagwörter (EN)
- Advanced Certificate in Education, Mathematical Literacy, professional development, curriculum, content knowledge, pedagogic content knowledge, pedagogic knowledge
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83171
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis