- AutorIn
- Isabel Vale
- Domingos Fernandes
- Antonio Borralho
- Titel
- A new Elementary Mathematics Curriculum: Practice, Learning and Assessment Some Classroom Episodes
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83158
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 346 - 351
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Mathematik Curriculum, Evaluierung, Lehrpraktika, Bewertungspraktika, Grundbildung
- Freie Schlagwörter (EN)
- Mathematics Curriculum, Evaluation, Teaching Practices, Assessment Practices, Basic Education
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-83158
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 20.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis