- AutorIn
- Genoveva Levi
- Eduardo Ramos
- Titel
- THE INFLUENCE OF GEOGRAPHICAL, SOCIAL AND CULTURAL FACTORS IN THE MATHEMATICAL COMPETENCE LEVEL
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82677
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 199 - 204
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Mathematische Kompetenz, Evaluierung der mathematischen Kompetenz, Geographische Gesichtspunkte und mathematische Kompetenz, Soziale Faktoren und mathematische Kompetenz, Kulturelle Faktoren und mathematische Kompetenz
- Freie Schlagwörter (EN)
- Mathematical competence, Evaluation of mathematical competence, geographic factors and mathematical competence, social factors and mathematical competence, cultural factors and mathematical competence
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82677
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 16.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis