- AutorIn
- Herbert Khuzwayo
- S. Bansilal
- Angela James
- Lyn Webb
- Busisiwe Goba
- Titel
- A case study of a teacher professional development programme for rural teachers
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82632
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 181 - 186
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- berufliche Entwicklung, Weiterführender Ausbildungsnachweis, Durchsatzrate, Versagen, Direktstudium, Schüler- Erfahrung, Schulunterricht, Unterstützung im Unterricht, Betreuung der Schüler
- Freie Schlagwörter (EN)
- professional development, Advanced Certificate in Education, throughput rate, drop out, in-service qualification, student experience, in-service education, classroom support, student support
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82632
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 16.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis