- AutorIn
- Sandra T. Browning
- Titel
- Correlated Science And Mathematics: A New Model Of Professional Development For Teachers
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82385
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 62 - 67
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Mathematik, Naturwissenschaften, Integration, berufliche Weiterbildung
- Freie Schlagwörter (EN)
- mathematics, science, integration, professional development
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82385
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 06.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis