- AutorIn
- Million Chauraya
- Titel
- Mathematics Teachers'' Knowledge Growth in a Professional Learning Community
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82437
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 75 - 80
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- Professionelle Lerngemeinschaft, Lehrerqualifizierung, Lehrerwissen
- Freie Schlagwörter (EN)
- Professional Learning Community, Teacher Learning, Teacher Professional Knowledge
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82437
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 07.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis