- AutorIn
- Rico Bornschein
- Titel
- Consumer behavior in a multichannel context and its managerial implications
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa2-737719
- Erstveröffentlichung
- 2020
- Datum der Einreichung
- 09.03.2020
- Datum der Verteidigung
- 07.05.2020
- Abstract (EN)
- The dissertation project consists of four papers. Two papers are concerned with multichannel customer behavior: (a) drivers of competitive webrooming and (b) profitability effects of offline channel additions. The remaining two papers deal with consumer reactions towards different website cookie notifications.
- Freie Schlagwörter (DE)
- Multichannel, channel addition, Cookie-Benachrichtigungen, Webrooming, Omnichannel
- Freie Schlagwörter (EN)
- multichannel, channel addition, cookie notifications, webrooming, omnichannel
- Klassifikation (DDC)
- 330
- Klassifikation (RVK)
- QP 600
- GutachterIn
- Prof. Dr. Manfred Kirchgeorg
- Jun.-Prof. Dr. Erik Maier
- Den akademischen Grad verleihende / prüfende Institution
- HHL Leipzig Graduate School of Management, Leipzig
- Version / Begutachtungsstatus
- publizierte Version / Verlagsversion
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa2-737719
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 09.02.2021
- Dokumenttyp
- Dissertation
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis