- AutorIn
- Patricia S. Moyer-Packenham
- Arla Westenskow
- Titel
- An Initial Examination of Effect Sizes for Virtual Manipulatives and Other Instructional Treatments
- Zitierfähige Url:
- https://nbn-resolving.org/urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82913
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education. - Grahamstown: Rhodes University, 2011. - S. 236 - 241
- Quellenangabe
- Turning dreams into reality: transformations and paradigm shifts in mathematics education
- Freie Schlagwörter (DE)
- virtuelle Manipulation
- Freie Schlagwörter (EN)
- virtual manipulatives
- Klassifikation (DDC)
- 510
- Klassifikation (RVK)
- SD 2011
- Herausgeber (Institution)
- HTW Dresden
- URN Qucosa
- urn:nbn:de:bsz:14-qucosa-82913
- Veröffentlichungsdatum Qucosa
- 19.03.2012
- Dokumenttyp
- Konferenzbeitrag
- Sprache des Dokumentes
- Englisch
- Lizenz / Rechtehinweis